آفتاب

آزار جنسی آتنا دختر پارس آبادی | افشای جزئیات جدید قتل آتنا با نظر پزشکی قانونی

آزار جنسی آتنا دختر پارس آبادی | افشای جزئیات جدید قتل آتنا با نظر پزشکی قانونی

آزار جنسی آتنا اصلانی دختر پارس آبادی تایید شد. پزشکی قانونی اردبیل پس از بررسی جسد آتنا اصلانی، آزار جنسی دختر پارس آبادی را تایید کرد. جزئیات جدید پرونده حاکی از آن است که قاتل آتنا اصلانی یک مجرم سابقه دار است و به یک قتل دیگر نیز اعتراف کرده.

بیشتر بخوانید: جنایت در پارس آباد!


 دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:  پس از بررسی‌های انجام یافته سرانجام نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی "آتنا اصلانی" دختر معصوم هفت ساله پارس‌آبادی مشخص شد و  در نهایت تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تائید کرد.

وی افزود: علی‌رغم این که مدت طولانی از زمان قتل نونهال پارس‌آبادی می‌گذرد ولی تحقیقات پزشکی قانونی این موضوع را تائید کرد و پرونده وارد فاز جدیدی شد که تمامی اقدامات و بررسی‌های لازم در این زمینه همچنان با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد تا بتوانیم تمامی رازهای پنهان این ماجرای پرنشیب و فراز را برای همگان مشخص کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با اشاره به این که طی بررسی‌های انجام یافته مشخص شد که قاتل 42 ساله متاهل و دارای فرزند و سابقه‌دار است، گفت: این اطمینان به خانواده مقتول و اهالی شهرستان پارس‌آباد داده می‌شود که این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد.

عتباتی بیان کرد: وفق دستور ریاست دادگستری استان اردبیل و با نظارت دادستان مرکز استان، روند پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت و تمام تلاش و اهداف ما مبنی بر این محور خواهد بود تا بتوانیم عدالت را به طور کامل در حق این طفل معصوم ادا کنیم و حق او را از قاتلش بستانیم.

وی تصریح کرد: از عموم مردم انتظار داریم تا آرامش خود را در این زمینه حفظ کنند تا بتوانیم بررسی این پرونده را در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم و اخبار موثق را در اختیار هموطنان قرا دهیم.

بیشتر بخوانید: آتنا پارس آباد را در اندوه فروبرد

بیشتر بخوانید: عکس قاتل آتنا و صحنه جنایت
کد N1731883

وبگردی